Veelgestelde Vragen

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Helaas, wij zijn alleen online te vinden. Wel is het mogelijk om op afspraak een bestelling op te halen in Assen. 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Meer informatie kun je vinden op  levering en verzending 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Ik doe mijn uiterste best om jouw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Voor meer info zie levering en verzending

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker, bij het afrekenen kun je er voor kiezen om je bestelling op te halen. Zodra jouw bestelling klaar is ontvang je een mail. Via info@kindergelukjes.nl zullen we samen een ophaalafspraak inplannen.

Hoe kan ik mijn bestelling ook volgen?

Wanneer je hebt gekozen voor een Track en Trace code dan zal ik deze code per mail met jou delen, zodra de bestelling is verzonden.

Ik zou graag een ander snoepje toevoegen aan de traktatie, is dit mogelijk?

Uiteraard kan dit. Neem even contact op via info@kindergelukjes.nl om je wensen kenbaar te maken. Hou hierbij rekening met een meer/minder prijs

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor meer info zie Retourneren